Пандемія коронавируса COVID-19 внесла корективи в життя мільйонів людей по всьому світі. Якщо вам пощастило працювати віддалено з дому, ви, швидше за все, не раз замислювалися, як облаштувати робочий простір. Якщо в будинку є окрема кімната для офісу і всі необхідні меблі, то ця проблема навряд чи стоїть так гостро. У цій статті ми розглянемо питання, як організувати домашній офіс, якщо для цього немає спеціально відведеного місця. І, звичайно, компанію «Ваш Інтер'єр» хвилює не тільки функціональна, але й естетична сторона питання.
У наших будинках набагато менше простору, ніж в традиційному офісі, але зате більше відволікаючих чинників (зручне ліжко, включений телевізор, холодильник). Тому дуже важливо знайти відокремлений «куточок» для роботи без відволікання. Що можна зробити?
Одним з найбільш вдалих рішень, на нашу думку, буде розташувати офіс на закритому балконі або лоджії. Для створення більш затишного простору замовляйте штори для балкону/лоджії в нашому салоні.
Якщо немає можливості влаштувати офіс на балконі, то необхідно встановити межі. Радимо зонувати свій «офіс», щоб відокремити його від житлового приміщення. Це допоможе переключитися на «офісний режим» і підвищити продуктивність. Для зонування кімнати можна використовувати:
Якщо ж, з різних причин, домашній офіс все-таки буде на видному місці, то радимо, як можна гармонійніше вписати його в інтер'єр. Як це можна зробити?
Якщо цінний кожен квадратний міліметр, то вам можуть підійти компактні розкладні столики. Або використовуйте в якості робочого місця те, що вже є у вашій квартирі. Наприклад, підвіконня або косметичний столик в спальні. Правда, в даному випадку, техніку потрібно буде прибирати після завершення «робочого дня».
Copyright 2007-2020 © Наш адреса: м.Львів, |
E-mail: office@vashinterier.ua
|